ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
Δεδομένου ότι το Qubo στηρίζεται σε ένα δίκτυο ανθρώπων που καταθέτουν και ανταλλάσουν τις προσωπικές τους απόψεις, παρακάτω εξηγούμε το πλαίσιο της συμπεριφοράς που θα πρέπει να ακολουθήσετε, προκειμένου το Qubo να παραμείνει ένας ευχάριστος, αξιόπιστος και ασφαλής τόπος για περιήγηση.
Να είσαστε ευγενικοί: Είτε σχολιάζετε κάποιο μέρος που έχετε επισκεφτεί, είτε τις κριτικές κάποιου άλλου χρήστη, ο κανόνας είναι: «Μιλήστε όπως θα σας άρεσε να σας μιλάνε όταν σας ασκούν κριτική». Συνεπώς πάνω απ’ όλα ευγένεια, καλή διάθεση και σεβασμός στις απόψεις του άλλου.
Γράψτε από καρδιάς: Γράψτε τη δική σας άποψη και όχι απόψεις άλλων. Είναι σημαντικό να ακουστούν οι δικές σας εμπειρίες όπως ακριβώς τις βιώσατε, αποφεύγοντας ωστόσο τη χρήση προσβλητικού λόγου ή το ανέβασμα παράνομου υλικού.
Γράψτε κάτι που θα βοηθήσει τους άλλους να σχηματίσουν άποψη: Παραθέστε τις προσωπικές σας συστάσεις, εμπειρίες και απόψεις, προκειμένου να βοηθήσετε τους άλλους να διαμορφώσουν απόφαση για το τι αξίζει και τι δεν αξίζει εκεί έξω. Προσπαθήστε να αναλύσετε την άποψη σας εμπεριστατωμένα αποφεύγοντας μονολοκτικές κριτικές ή απλούς χαρακτηρισμούς (πχ Ενδιαφέρον).
Αναφορά χρηστών: Το Qubo φιλοδοξεί να παραμείνει ένας ευχάριστος χώρος, με φιλική διάθεση ανάμεσα στα μέλη του. Σε περίπτωση που ειδοποιηθούμε για συμπεριφορά που χαρακτηρίζεται από προσβλητικό, παράνομο ή σε κάθε περίπτωση αντίθετο με τους όρους και τις συνθήκες χρήσης περιεχόμενο αυτού του τόπου, θα αναγκαστούμε να προχωρήσουμε στις απαραίτητες κινήσεις ώστε να διατηρήσουμε τον χαρακτήρα του site, είτε παγώνοντας προσωρινά το λογαριασμό σας, είτε ακυρώνοντας τον.
Επιχειρηματίες/υπάλληλοι: Εάν είστε επιχειρηματίας ή υπάλληλος της εταιρείας που είναι καταχωρημένη στο Qubo, μπορείτε να γράψετε την δική σας κριτική επισημαίνοντας την ιδιότητά σας, μιλώντας με αντικειμενικότητα και μετριάζοντας τις υπερβολές που ενδεχομένως αλλοιώνουν την πραγματικότητα. Μην ξεχνάτε πως στόχος είναι να βγει η αληθινή εικόνα της επιχείρησής σας, συγκεντρώνοντας απόψεις από καθημερινούς ανθρώπους. Η πληροφορία αυτή μπορεί να φανεί χρήσιμη για την βελτίωση της εικόνας της εταιρείας σας.