Συχνές Ερωτήσεις (f.a.q)
Επίπεδα Χρηστών
Τι σημαίνει Qubo Observer, Insider;
Η ενεργή συμμετοχή τον χρηστών στο Qubo επιβραβεύεται με την προαγωγή τους σε 2 υψηλότερα επίπεδα χρηστών. Τα δύο επίπεδα είναι οι Qubo Observers και οι Qubo Insiders.
Κατακτώντας κάποιος το επίπεδο του Observer, σημαίνει ότι έχει συγκεντρώσει 450 πόντους, κάτι που τον καθιστά αξιόπιστο και έντιμο μέλος στα μάτια των άλλων χρηστών. Οι Obervers ξεχωρίζουν με το ενδεικτικό σηματάκι
Οι Insiders είναι οι πιο διακεκριμένοι και αξιόπιστοι χρήστες του δικτύου Qubo. Γράφουν με ενθουσιασμό, χιουμοριστική διάθεση και εμπεριστατωμένα. Για να γίνει κανείς Insider θα πρέπει να συγκεντρώνει ένα σύνολο από θετικά στοιχεία τόσο μέσα από τα θετικά σχόλια που δέχεται από τρίτους χρήστες όσο και από την ενεργή συμμετοχή του στο Qubo καταχωρώντας συχνά κριτικές, ανεβάζοντας φωτογραφίες, προσκαλώντας φίλους κλπ. Το σύνολο των πόντων που απαιτείται για αυτό το επίπεδο είναι 1000. Οι Insider ξεχωρίζουν με το ενδεικτικό σηματάκι
Πώς κερδίζει πόντους κάποιο μέλος;
Σε κάθε ενέργειά σας στο δίκτυο του Qubo, αντιστοιχούν πόντοι που προστίθενται στο προφίλ σας. Ανάλογα με τους πόντους που συγκεντρώνετε, προάγεστε ως μέλη στους βαθμούς του Observer και του Insider. Παρακάτω ακολουθούν οι πόντοι που "κερδίζετε" ανάλογα με τις κινήσεις σας. Μην ξεχνάτε: όσο σημαντικότερη είναι η κίνηση που κάνετε, τόσο περισσότερους πόντους συγκεντρώνετε!
- Kαταχώρηση κριτικής - 5 πόντοι
- Kαταχώρηση πρώτης κριτικής για επιχείρηση - 10 πόντοι
- Προσθήκη event - 7 πόντοι
- Ανέβασμα φωτογραφίας - 1 πόντος
- Πρόσκληση φίλου - 15 ποντοι
- Ο φίλος που κάλεσα έχει κάνει 10 κριτικές και πάνω - 20 πόντοι
- Ψήφος «χρήσιμη» για μία κριτική μου - 10 πόντοι
- Δημιουργία οδηγού - 5 πόντοι
Το επίπεδο του Qubo Observer καταλαμβάνεται εφόσον το μέλος συγκεντρώσει 450 πόντους και ενώ έχει κάνει τουλάχιστον 15 κριτικές
Το επίπεδο του Qubo Insider καταλαμβάνεται εφόσον ο χρήστης συγκεντρώσει 1000 βαθμούς και
α) έχει πάνω από 50 κριτικές
β) έχει δεχτεί πάνω από 5 ψήφους “χρήσιμη” για κριτικές που έχει κάνει.
Κριτικές, Βαθμολογίες, Σχόλια
Για ποιους μπορώ να καταχωρίσω την κριτική/άποψή μου στο Qubo;
Μπορείτε να κάνετε κριτική για οποιοδήποτε μέρος, επιχείρηση, υπηρεσία, ή εκδήλωση. Τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να είναι για παράδειγμα εστιατόρια, μπαρ, καταστήματα λιανικής, κομμωτήρια ή και κλινικές, ιατρεία, πάρκα, παραλίες, μουσεία, παιδικοί σταθμοί.
Τι προυποθέτει μια αποτελεσματική κριτική;
Μια κριτική είναι αποτελεσματική όταν πηγάζει μέσα από δικές σας εμπειρίες, διαπνέεται από καλή διάθεση, χιούμορ και μπορεί να αποτελεσει βοηθητικό μέσο για κάποιο άλλο χρήστη που θέλει να αποκτήσει ρεαλιστική εικόνα του μέρους που σχολιάζεται. Επίσης, για την πιο εύκολη ανάγνωση των σχολίων σας, καλό θα είναι να αποφεύγονται τα greeklish και να προτιμώνται οι ελληνικοί χαρακτήρες.
Πώς μπορεί να γίνει η κριτική μου "Κριτική της Εβδομάδας";
Ως "Κριτική της Εβδομάδας" επιλέγεται συνήθως μια κριτική από ένα μέλος, για οποιαδήποτε επιχείρηση ή μέρος αναρτημένο στο Qubo, η οποία είναι ολοκληρωμένη και σωστά διατυπωμένη, με όσο το δυνατόν αντικειμενικό τρόπο. Ταυτόχρονα, θέλουμε φυσικά να διατηρεί και το ιδιαίτερο στυλ του μέλους, να είναι καλοπροαίρετη, με χιούμορ και "ζωντανή"! Θα πρέπει, τέλος, να είναι γραμμένη σε ελληνικά, και όχι greeklish, ενώ καλό θα είναι να έχετε και ένα ολοκληρωμένο προφίλ (π.χ. τη φωτογραφία σας). Γενικότερα, η Κριτική της Εβδομάδας είναι αυτή που θα βοηθήσει τα μέλη να πάρουν σωστές αποφάσεις, ή/και θα τους προτείνει κάτι διαφορετικό!
Μπορώ να ασκήσω αρνητική κριτική για κάποιο μέρος;
Σαφώς, άλλωστε το επιθυμητό είναι να εισακουστούν τόσο οι θετικές όσο και οι αρνητικές απόψεις, διαμορφώνοντας έτσι μια ολοκληρωμένη οπτική. Συνεπώς περιγράψτε στην κριτική σας τα τυχόν αρνητικά στοιχεία, έχοντας όμως υπόψη σας ότι θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα, καθώς τα ψευδή στοιχεία μπορούν να ελεγχθούν, και ενδεχομένως να επισύρουν νομικές συνέπειες...
Οδηγοί
Τι είναι οι Οδηγοί;
Ο οδηγός είναι μια λίστα από μέρη/επιχειρήσεις, με κοινά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα «τα καλύτερα μπαράκια της Γλυφάδας» ή «τα 5 ακριβότερα κομμωτήρια της Αθήνας». Οι χρήστες μπορούν να ανατρέξουν στους οδηγούς του Qubo για να πάρουν ιδέες ή να επισκεφτούν τα μέρη που περιλαμβάνονται τους οδηγούς.
Τι σημαίνει ανοικτός οδηγός και τι κλειστός;
Όλα τα εγγεγραμμένα μέλη του site μπορούν να δημιουργήσουν ανοιχτούς ή κλειστούς οδηγούς παρέχοντας τη δυνατότητα σε άλλους να παρεμβαίνουν σε αυτούς ή αποκλείοντας αυτή τη δυνατότητα αντίστοιχα.
Events
Τι είναι τα Events;
Όλα τα μέλη του Qubo, όπως και οι ιδιοκτήτες ή υπάλληλοι επιχειρήσεων, μπορούν να προσθέτουν events, είτε σε καινούργιο, είτε σε κάποιο ήδη καταχωρημένο μέρος, ώστε να τα κοινοποιούν σε ένα ευρύτερο κοινό. Στα events μπορούν να προσκαλέσου τους φίλους τους, να ενημερώσουν αν θα παρευρεθούν, αλλά και να τα αξιολογήσουν και να γράψουν τις εντυπώσεις τους γι’αυτά.
Το προφίλ μου
Τι είναι το προφίλ;
Η δημιουργία προφίλ στο Qubo είναι απλή, και προσφέρει τη δυνατότητα στους επισκέπτες του να γίνουν μέλη, να καταχωρήσουν, να σχολιάσουν ή να βαθμολογήσουν κριτικές, να δημιουργήσουν οδηγούς, να προγραμματίσουν events, και να επικοινωνήσουν με τα υπόλοιπα μέλη.
Πώς δημιουργώ προφίλ στο Qubo;
Για την εγγραφή απαιτείται η συμπλήρωση μιας φόρμας με το όνομα του μέλους και τον κωδικό εισόδου, το nickname με το οποίο θα εμφανίζεται το μέλος στους υπόλοιπους χρήστες, το e-mail του χρήστη, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί αρχικά για την ενεργοποίση του λογαριασμού, ενώ στο οποίο μπορεί προαιρετικά ο χρήστης να λαμβάνει ειδοποιήσεις για νέα μηνύματα.
Πώς ενεργοποιείται ο λογαριασμός του νέου μέλους;
Μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής, το νέο μέλος θα λάβει ένα μήνυμα στο e-mail που έχει δηλώσει. Θα πρέπει να ακολουθήσει τον σύνδεσμο που θα περιέχεται στο μήνυμα αυτό, ώστε να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός του.
Tι δυνατότητες έχω μέσα από το προφίλ μου;
Μέσα από τις επιλογές του προφίλ του, κάθε μέλος μπορεί να διαχειριστεί τα εξής:
Ρυθμίσεις: επιλογές για την δημοσιότητα των στοιχείων του στα υπόλοιπα μέλη, και τους τρόπους επικοινωνίας μαζί τους.
Επαφές: διαχείριση των επαφών και των φίλων του μέλους.
Κριτικές, Φωτογραφίες, Events, Οδηγοί: Επεξεργασία και επισκόπηση των καταχωρήσεων που έχει κάνει το μέλος στις συγκεκριμένες κατηγορίες.
Μηνύματα: αποστολή & ανάγνωση μηνυμάτων από τα υπόλοιπα μέλη του Qubo.
Αγαπημένα: προβολή των καταχωρήσεων που το μέλος έχει χαρακτηρίσει ως "πρέπει να πας".
Επιβραβεύσεις: επισκόπηση των επιβραβεύσεων που έχει λάβει το μέλος.
Μπορώ να κάνω νέους φίλους μέσω του Qubo ή να καλέσω κάποιον;
Για να διευρύνετε την παρέα του Qubo, μπορείτε να συστήσετε το site στους φίλους σας. Συμπληρώστε τα e-mails τους και το κείμενο που θέλετε στην αντίστοιχη φόρμα, και θα τους αποσταλεί μια πρόσκληση για να εγγραφούν και να συμμετέχουν στην κοινότητα του Qubo!
Τι είναι το Following;
Mε την επιλογή "Follow", μπορείτε να μένετε σε επαφή και να "παρακολουθείτε" τις ενέργειες των μελών που επιλέγετε στο Qubo! Απλώς πηγαίνετε στη σελίδα του προφιλ ή σε μια κριτική του μέλους που θέλετε, και πατήστε "Follow". Έτσι, στην αρχική σελίδα θα εμφανίζεται ένα news feed με όλες τις πρόσφατες ενέργειες του μέλους (π.χ. κριτικές, επιβραβεύσεις, σχόλια, αιτήματα φιλίας), ενώ μέσα από τις ρυθμίσεις του following στο προφίλ σας μπορείτε να επιλέξετε ποιες ενέργειες των φίλων σας θα εμφανίζονται.